Vörös Bárca

Friss topikok

  • dolgozó11: Amiket itt írnak a PQS cégről az valós!!!! 2,4 vagy 6 órás bejelentések vannak! Pl. 4órában be jel... (2014.06.06. 15:47) Takarítómaffia
  • Mon3: Én a MÁV-nál dolgozom. Én csak annyit látok, hogy a szoci kormány alatt mindent lehetett, szószeri... (2014.04.29. 09:46) Amikor a fagyi visszanyal
  • eellrraatt: Nos én elolvastam vörösbárca fenti pocskondiázását majd meghallgattam az inforádio egy órás interj... (2014.02.08. 10:37) Pannon puna
  • Lady Jessica: @Pamuk: azért nem érted - a jobbító szándékát - mert nem vagy vasutas? (2014.01.05. 12:51) Tanácsok leendő vasúti vezetőknek
  • Rollende Landstrasse: Érdekes. Ahogy elkezdődött a találgatás a blogger személyéről, megszűntek az írások. Talán valamel... (2013.12.25. 12:59) Nyereséges MÁV?!

Címkék

Kirúgják a jófej kalauzokat?

2013.06.14. 20:15 | vörösbárca | 150 komment

Kirúghatják azt a három kalauzt, akik a svédországi példán felbuzdulva rövidszoknyában flangáltak a Keleti pályaudvar csarnokában. Az egyedüli bűnük az, hogy szolgálati rövidnadrágot szeretnének, és így hívták fel erre a figyelmet, illetve szereztek a várakozó utasoknak pár önfeledt percet. Az erről készített videó [ld. fent] olyan, amilyen, ráadásul a VDSZSZ keze van a dologban, de ennél nagyobb probléma tényleg nincs vele.

Épp ezért tűnik úgy, hogy Ungvári Csabának, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatójának annyi humorérzéke sincs, mint egy hosszúnyelű kalapácsnak. Tényleg itt tartunk?!

Az előzmény az, hogy egy Stockholmtól északra lévő vasúti vonal férfi mozdonyvezetői és kalauzai szoknyában mentek dolgozni. A május végi figyelemfelkeltő akcióra azért szánták el magukat, mert a vasúttársaság szabályzata nem teszi lehetővé számukra, hogy a nyári forróságban rövidnadrágot viseljenek.

Nos, a szabályozás terén a MÁV-Startnál is pontosan ez a helyzet, a különbség csupán az, hogy a svéd kalauzokat senki nem akarja kirúgdosni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarca.blog.hu/api/trackback/id/tr695361831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Golem 2013.06.15. 09:15:39

@esefe: Polgári életmódmód és megrendszabályozás? Meg szolgálatodra rendelés? Ez lenne a te rendes neveltetésed? Nálatok a gyerekszobán vagy a cselédlakon volt a rács meg a hevederzár? Ostoba faszkalap.

canahari 2013.06.15. 09:18:54

de nagy barmok vannak itt, édes istenem...
szerintem esefe-nek meg phaszfejnek egyetlen baja van a rövidgatyával: az, hogy az "buzis", hogy látniuk kell a kalauzok szőrös lábát :D az összes többi indok csak terelés.
kurvára szar lehet így élni, hogy még egy rövidgatyától is rettegni kell :D

pandaagi 2013.06.15. 09:19:38

"Our thinking is that one should look decent and proper when representing Arriva and the present uniforms do that. If the man only wants [to wear] a skirt then that is OK,"

Hat ez nem a magyar mentalitas... :)))

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.06.15. 09:33:42

Azt hitték a munkahelyen van a homokbüszkeség.menet, nem valók erre a munkára.

braue 2013.06.15. 09:41:17

Jófejek? Mennyi az IQ-d kedvesem, ha neked ezek a jó fejek?

Persze parasztnak a paraszt tetszik, prolinak a proli. A jó ízlés meg pár évtizede kit is foglalkoztat néhány úriemberen kívül?

braue 2013.06.15. 09:43:29

@canahari: Rögtön szolgáltattál a nagybarmorokra egy remek példát. És a legszebb, hogy fel sem fogod.

Mondta neked valaki, hogy ezért nem mert buzis? Azért nem szépecsém, mert gusztustalan!

pandaagi 2013.06.15. 09:44:38

@canahari: es tenyleg
mintha csak arra vagynanak...

braue 2013.06.15. 09:47:12

@Golem: Bizony. A polgári életmódnak vannak szabályai, méghozzá évszázadok óta beváltak. Nem csoda, hogy nem érted. Téged nyilván nem annak a jegyében neveltek. Sokakat nem. Meg is látszik az országon.

Sőt elárulok valamit Azon belül az egyes szakmáknak is vannak szabályaik. Ha holmi gyökereknek tetsző, un "jófejek", ezt nem is értik. De nincs baj vele, csak akkor gyakoroljanak más szakmát!

rug82 2013.06.15. 09:54:38

Miért is "jófej" az az "alkalmazott", aki megsérti, semmibe veszi a munkakörének előírásait??? Helyes, hogy kirúgták - remélem még valami kártérítést is a nyakukba varrnak, "lejáratás" vagy valami hasonló címen - a lényeg, hogy fizessenek a mocskok! Ha szoknyában akar járni, csatlakozzon a buzikhoz - a MÁV (remélhetőleg) nem a buzi köcsögök gyülekezőhelye!

pandaagi 2013.06.15. 10:02:47

Orulet, micsoda indulatokat szabadit fel egy olyen akcio. Ha ezek a magukat itt polgarinak(!!) beallito kommentelokon mult volna barmi is a tortenetunk soran, megnezhetnenk magunkat...meg a farol sem masztak volna le. Hiszen elo volt irva, hogy a fan legyunk, nem?!
Ami le van irva, azon rgy masik 'leiras' pont valtoztathat. E.g.: granitszilardsagu alaptorveny
:D

pandaagi 2013.06.15. 10:04:55

Kivancsi lennek, hogy a mav szmsz-et hanyszor valtoztsttak meg az elmult par ev soran. Miert pont a dress code lenne kivetel???

apanna 2013.06.15. 10:05:29

Igazuk van, miért nem adnak nekik ebben a nagy melegben sortot?Mi is nehezen viseljük a kocsikban a meleget, pedig csak 20 perc a menetidőnk ők meg egész nap azon dolgoznak

Rohadjon le a keze aki itt cseszteti őket. Legalább viccesek voltak

pandaagi 2013.06.15. 10:09:50

@250130: igen, en is osztottam meg ilyen oldalt, nem is reagalnak ra. Csak fujjak a magukat eszetlenul, mintha ezertkapnak a fizetesuket :)))))

BigPi 2013.06.15. 10:13:34

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ebben az esetben megengedhető egy kis "buzulás" is.:)

A divat diktátoroknak jelezném. Meg lehet követelni a teljes zárt ruházatot akár nyáron is, de csak akkor, ha munka hely tudja biztosítani a megfelelő körülményeket. Az ő esetükben a vonaton a 18-22 C az elfogadható. Azon felül külön időszakos ruházatot biztosítani a számukra (vékony anyagú, bő szárú, jó nedvszívó képességű ruhát jelent).
A svédek is azért tüntetnek így, mert nem tudják biztosítani nekik a megfelelő munkakörülményeket.

Arról nem beszélve, hogy még az angol hadseregnél is rendszeresítve vannak trópusi egyenruhák ami rövid nadrágot és inget jelent.

Mizantrop 2013.06.15. 10:14:43

@braue: Neked sincs egyebed, csak a polgári önérzeted, mi? És persze a te ízlésed a jó ízlés, te úriember, te.

01234567 2013.06.15. 10:17:51

'' This is Sparta!!!!''

rug82 2013.06.15. 10:20:01

@BigPi: Ha esetleg megtanulnál magyarul írni.... Így eléggé hiteltelen a partvonal mellőli beugatásod!!!!

("ha munka hely tudja")

Lajos ghr 2013.06.15. 10:20:15

oké járjanak szoknyában de akkor tampont is dugjanak fel maguknak

Mizantrop 2013.06.15. 10:30:06

@rug82: Ha születési évedre utal a nickneved, igen megdöbbentő, hogy ennyi idősen ekkora kretén vagy.

Don Fefe 2013.06.15. 10:31:22

Gondolom az fel sem tűnt a sok mélyenszántó elme számára, hogy ez a megmozdulás egy Szakszervezetek által kezdeményezett, szolidaritási esemény volt ami első sorban a Svéd vasúti dolgozók támogatásáról szólt. A sok szélső jobbos és szélső balos rögtön a nem kellő körültekintéssel beszerzett ismereteit a nekik tetsző következtetésként dolgozták fel, nem törődve a valósággal. Egyébként mivel munkavégzés nem történt így még az is kérdéses, hogy a munkáltató egyáltalán jogosul e lépéseket tenni.

rug82 2013.06.15. 10:31:55

@Mizantrop: Jobb kreténnek lenni, mint rózsaszín szoknyás buzinak!!! :-)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.15. 10:37:05

Éljen a magyar szoccializmus! Éljenek a törvények, amiket csak be kell tartanani, és nincs felelősségem semmiben. Éljen a magyar értelmissség.

Mizantrop 2013.06.15. 10:37:05

@rug82: Nyugtasson meg, hogy a többséghez tartozol, kreténből sokkal több van.

Kerek négyszög 2013.06.15. 10:38:45

@Don Fefe: Svéd dolgozókat kell a magyaroknak támogatniuk szolidárisan?
De szar lehet Svédnek lenni.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.06.15. 10:41:22

@OkoskaTo:rp: kb ez lesz... btw a mi munkahelyünkre se lehet bemenni rövidnaciban (iroda, gőzöm nincs mi az oka)

rug82 2013.06.15. 10:41:47

@Mizantrop: Hál' Istennek! Kreténnek lenni jobb, mint buzinak! A buzi alatt max. a pedofil buzi van! (Bár pedofil és buzi közt nincs különbség)

Don Fefe 2013.06.15. 10:44:55

@kerek négyszög: Látod itt a baj, nem Magyarok a Svédeket, hanem egyik vasúttársaság dolgozója a másik vasúttársaság dolgozóját. Az országok nem relevánsak.

T2006 2013.06.15. 10:48:27

@esefe: Már csak azt nem értem, hogy te mint üzletember miért érzed érintettnek magad az ügyben?! Mint üzletember annyit vonatozol? Megérteném, ha azt követelnéd, hogy az AUDI/BMW szerelők legyenek öltönyben, mert mint üzletembert ez érinthet!

torrentisz 2013.06.15. 10:53:22

Ungvári Csabának adjanak 5 milla rendkivüli prémiumot, és hsjtsák el a halál facára

Pan Modry 2013.06.15. 11:28:17

@esefe:
Ha valoban uzletember lennel pontosan tudnad, hogy vannak ertelmes es nem ertelmes elvarasok. Egy megfelelo sort, ami osszhangban van a munkaruha tobbi reszevel, nem kevesbe professzionalis, mint a melegtol izzado es buzlo kalauzok.

raadasul kicsit visszas a MAV-ot es a profizmust egylapon emliteni. Ugyanis szamomra egy olyan szolgaltato ami megbizhtatlanul tartja be az idopontokat, koszos, korrupt, evente milliardnyi kozpenz veszteseget csinal, az minden, csak nem professzionalis.

Pan Modry 2013.06.15. 11:30:01

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Ennek semmi koze a homoszexualitashoz. Svedorszagban a nemi egyenloseg jegyeben vettek fel szoknyat ami az ottani hivatalos munkaruha.
Mivel ferfi sort nem a hivatalos munkaruha resze, ezert kellett a szoknya, ezzel mutatva ra a hivatalos szabalyozas visszasagaira.

Thrasher 2013.06.15. 12:29:00

@kpityu2: szerencsélyük bazmeg, idióta

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.06.15. 12:58:30

@rug82: "Miért is "jófej" az az "alkalmazott", aki megsérti, semmibe veszi a munkakörének előírásait??? Helyes, hogy kirúgták - remélem még valami kártérítést is a nyakukba varrnak, "lejáratás" vagy valami hasonló címen - a lényeg, hogy fizessenek a mocskok! Ha szoknyában akar járni, csatlakozzon a buzikhoz - a MÁV (remélhetőleg) nem a buzi köcsögök gyülekezőhelye! "
Nem kevés indulat szabadulhatott fel most benned ennek megírásával :D
Apropó lejáratás: szerintem sokkal jobban lejáratnak egy céget az olyan ügyek, hogy a régiós átlaghoz képest sokkal elavultabb és korszerűtlenebb járműveinkre a régióban egyedüliként plusz szolgáltatásként adjuk el, és pótdíjat számítunk fel érte.

Vagy az olyanok, amikor a külső ok miatt kitolódott vágányzár miatt nincs kiadva külön közlemény, csak az eredeti közleményben át vannak írva az időpontok mindenféle egyéb figyelemfelhívás nélkül. Az az utas, aki az állomáson szembesül vele, hogy mégsem fog menni a vonata, pedig a hivatalos közleményt megnézte, és azóta nem jött ki újabb, az nem biztos, hogy a szoknyás kalauzokra fog gondolni először...

De ha már ilyen leb**szóssat és számonkérősdit játszunk, akkor lehetne elkezdeni ellenőrizni, hogy a MÁV távolsági járművei mennyire felelnek a műszaki előírásoknak, és hogyan fordulhat elő az, hogy a régióban nekünk van a legleuszultabb távolsági járműflottánk?

Vagy azt is nézhetnénk, hogy vajon teljesülnek-e a MÁV hatáskörébe tartozó aluljárókban a minimális egészségügyi előírások. Gyanítom a zömében nem.

Ezekre ugyanis nehéz lesz azt mondani, hogy a szoknyában járó kalauzok miatt... :)

Pizso 2013.06.15. 13:20:48

Hát nem vette semmibe az előírást. Rövidnadrágban nem lehet lenni. Vagyis egy jó kis munkaügyi perben a MÁV-nak hatalmas kártérítést kell fizetnie a jogtalanul kirúgott emberek után!

DirtyHarry 2013.06.15. 13:42:18

@ArmaGedeon: ha nincs piszoár akkor te is jobban teszed ha ülve hugyozol, különben össze vissza hugyzod a budit, aminek a feleséged nem fog örülni :)

DirtyHarry 2013.06.15. 13:44:34

történet meg nevetséges, gyökerek vezetik a máv-ot, világos

Pizso 2013.06.15. 13:49:01

Bocs látom 2 értelmű amit írtam.

Szóval a kalauzok igenis figyelembe vették az előírást és egynruhában dolgoztak. Így nagyon csúnyán megütheti a MÁV a bokáját ha ki akarja rúgni őket. A rövidnadrág meg mióta buzis? Valakinek elgurult a gyógyszere... Valószínűleg ilyen idióta vezeti a MÁV-ot is. Vagy jobb ha izádtságtól büdössen dolgoznak az ellenőrök? Melyik jobb egy short vagy a bűz? Egyszerűen csak kell egy jó nyári férfi egyenruha! Ennyi!

mildi 2013.06.15. 14:06:28

ami a kirúgást illeti, van egy rossz hírem: ez egy teljesen szabályos egyenruha a srácokon. nyári rövid ujjú ing, szövetmellény, nyári szoknya. tökéletesen megfelel a start előírásainak, lévén az általa rendszeresített ruhát hordják...erről ennyit.
a másik meg: aki ki van bukva (szoknyán, rövidebb nadrágon), az legyen olyan kedves, és hordja a héten a 35°C-ban mongyuk hétfőn 6-18 óráig, kedden 15-23 óráig, szerda pihi, csütörtök 10-22 óriág, pénteken 8-16 óráig úgy, hogy 3 óránként 15 percre mehet be klimatizált helyiségbe (forduló szerint, ugyi) a máv start által előírt(!*) nyárinak csúfolt gatyeszt. oszt utána lehet az ujjacskákat a billentyűzeten járatni...
* jó minőségű vászonnadrág nem ér!

akárki lehetek:-) 2013.06.15. 14:16:19

Rövidnadrág miért buzis???
Akit zavar a szőrös férfilábak látványa, nyáron 30-35 fokban, az valószínűleg látens langyi, és fél beismerni magának, hogy nem zavarja, hanem felizgatja a látvány:)
23 éve megfordult a nézőpontunk és most a nagy vízen túlra nyalunk, ott pedig még a rendőrök is hordhatnak nyáron bermudát, és hogy ezt lássuk nem kell átúszni a nagy vízen, elég 1-2 filmet megnézni.
Ha ott jó akkor itt miért kell megdöglenie a melegben egy jegyvizsgálónak, és miért kell a büdös izzadtság szagot elviselnie az utasnak?
Ennek semmi köze a polgári vagy nem polgári nevelésnek, egyszerűen be kell látni, hogy meleg van.

napalm 2013.06.15. 14:22:44

@phaszfej:
megpróbálom udvariasan írni bár valószínű hogy nem fog átmenni:
hogy rohadna rád 35 fokban a ruha.
teljesen.

napalm 2013.06.15. 14:24:19

@esefe: te idióta, két különböző munkakörről beszélsz, bírók vs. kalauz.
azé hasonlíts már....

Pizso 2013.06.15. 14:44:04

@HgGina: Idén amíg mi fáztunk Svédországban 30 fok körül volt. Egy olyan országban, ahol ha már nem fagy akkor rövid-ujjúban sétálnak az utcán.

didyman 2013.06.15. 14:44:57

@j311: Töki, tudom, hogy nehéz elhinni, de miként az itthoni hőriadóban egy afrikai ember csak simán jól érzi magát, úgy északon a 25 fok is relatív forróság az ottani embereknek.

didyman 2013.06.15. 14:51:26

@rug82: Azon gondolkozom, te miben lehetsz jobb azoknál, akikről így beszélsz. Rájöttem, semmiben. :-)

didyman 2013.06.15. 14:54:37

@braue: Te melyiknek érzed magad, parasztnak, vagy prolinak?

didyman 2013.06.15. 14:57:03

@braue: Aztán más bajod sose legyen, mint a szőrös lábak. Te gondolom, gyantáztatod, vagy nyáron sehova nem veszel fel rövidet.

didyman 2013.06.15. 15:03:06

@esefe: Nekem emellé van józan belátásom és együttérzésem is. Ő is ember, ugyanazért akar rövidnacit felvenni, amiért én is. A tiszteletnek ehhez semmi köze, ellenben azzal ahogy megszólít és beszél, meg amilyen odórt áraszt közben. Egy izzadtságában fürdő, diszkomfortérzetben tengődő kalauz meg valószínűleg nem lesz olyan udvarias és tisztelettudó, mint amilyennek elvárod.

didyman 2013.06.15. 15:07:44

@phaszfej: Én otthon sosem akartam szandálban járni, engem úgy neveltek, hogy azt az ajtóban levegyem.

rug82 2013.06.15. 15:29:04

Nem az a bajom, hogy rövidnadrágban járnak. Ha meleg van, akkor az úszónadrág is mehet! A bajom az, hogy:
- rövid SZOKNYÁBAN jártak (állítólagos) férfiak - ezt csak buzik teszik
- Nem engedélyezett viselet.

Tehát ha a MÁV vezetése rábólint, felőlem járhatnak rövidnadrágban, de amíg nem, addíg TILOS!

DirtyHarry 2013.06.15. 15:40:50

@rug82: figyelemfelkeltő akció, ne legyél már ilyen korlátolt, hogy máris buzinak gondolod őket...

DirtyHarry 2013.06.15. 15:41:54

mondjuk, ha már buzizás, akkor ezt a blogot egy hölgy írja vagy ....? :D

rug82 2013.06.15. 15:58:29

@DirtyHarry: Na igen... Ha egy pedofil gyerekeket erőszakol meg, szerinted az is csak "önkifejezés", nem? Miért baj az, ha az RGB(0,0,0)-t feketének, a szoknyában járó, azt nem nemzeti viseletként magára öltőt buzinak nevezem? Ideje lenne a dolgokat ismét a nevükön nevezni!!!

Don Quixote de la Ferko 2013.06.15. 16:01:09

Korrekt.

Nem-e lehetne-e kirúgni a faszkalap MÁV vezetést, és normális embereket a helyükre ültetni?

Valahogy nem lep meg, hogy a Kerényi meg a többi köcsög elfogadott a csicska orbánisták között, de ezeket a szerencsétleneket ki kell baszni, mert nem akarnak a 35-40 fokos vonaton bokáig lógó tócsában flangálni.
Üzenem a sok okostojásnak, hogy ők nem az igazgatósági ülésen vannak, és ha jól emlékszem pont az a tahó aki most vezeti az országot, az volt az, aki pulóverben, farmerben ment az öltönyös gyűlésre, és ugyi a faszkalap agymosott jobberaktivisták felejtették csak el a melegítőben országok közötti gyűlésen osztrákiában megjelent fideszes minisztereket.

Ha akkor kuss volt, és megfelelt az öltözetük, akkor most is pofa súlyba, és ha nem tetszik valakinek a rövidnadrág a kalauzokon, akkor lehet körülöttük legyeskedni, és minden testrészükről folyamatosan lenyalni az izzadtságot.

DirtyHarry 2013.06.15. 16:01:19

@rug82: tényleg korlátolt vagy...

"Az egyedüli bűnük az, hogy szolgálati rövidnadrágot szeretnének, és így hívták fel erre a figyelmet, illetve szereztek a várakozó utasoknak pár önfeledt percet."

Figyelemfelkeltés! Ne legyél már ilyen homofob, hogy mindenhol buzikat látsz

Don Quixote de la Ferko 2013.06.15. 16:04:28

@DirtyHarry:

Előírás. Fideszaktivisták kézikönyvének első oldalain lehet fellelni a mantrázandó szavak között.
A Gyurcsányinál alacsonyabb, de a Cuslágozásnál magasabb pontszámot ér a "buzizás".

rug82 2013.06.15. 16:14:20

@DirtyHarry: "Kirúghatják azt a három kalauzt, akik a svédországi példán felbuzdulva rövidszoknyában flangáltak a Keleti pályaudvar csarnokában."

Tehát "rövidszoknyában" és nem "rövidnadrágban". Én még olyan korban szocializálódtam, amikor szoknyát anyám, nadrágot apám hordott... Ha valaki úgy kívánja a figyelmet felhívni magára, hogy buzi, vagy pedofil módon viselkedik, azt nem díjazom! A MÁV helyében nemcsak kirúgnám ezeket az állatokat, hanem be is perelném!!!!

rug82 2013.06.15. 16:17:10

@Don Quixote de la Ferko: Vedd már észre: Nem "rövidnadrágban", hanem "rövidszoknyában" grasszáltak a buzik!!!!! Minden, magára valamit is adó cégvezetés páros lábbal rúgná ki őket - kivéve persze, ha a cégvezetés is szartúrók gyülekezete! (alföldi roberta pl. tutira örülne nekik! :-))

250130 2013.06.15. 16:46:58

@rug82: te korlátolt nyomorék barom. Hogy lehettek volna rövidnadrágban, ha nincsen szolgálati rövidnadrág? Pont azért vették fel a szolgálati szoknyát, ahogy Svédországban is, hogy legyen végre rövidnadrágjuk.
Amúgy feltűnően sokat buzizol, tudod mit mondanak az ilyenekre :)
Ja amúgy skót-szoknyáról nem hallottál?

rug82 2013.06.15. 17:00:06

@250130: Nem minősítelek, minősíted önmagad...

idézet tőled:
"Ja amúgy skót-szoknyáról nem hallottál? "

Felhívnám figyelmed erre (idézet tőlem):
", a szoknyában járó, azt nem nemzeti viseletként magára öltőt buzinak nevezem"

"Amúgy feltűnően sokat buzizol, tudod mit mondanak az ilyenekre :)"
Tudom: Heteroszexuális. Rád pedig egy jelzősor illik: Fartúró buzi köcsög.

Pan Modry 2013.06.15. 17:21:01

@rug82:
Mi van kislomam, latens buzi vagy? Az egesz a szabalyozas visszasagarol szolt. Rovidnadragot szeretnenek, de azt nem viselhetnek, szoknyat a nok igen, es ha emiatt oket buntetnek az nemi diszkriminacio lenne. Kiskomam te szerintem egszerre vagy hulyes es buzi, csak az utobbi felvallalasahoz gyava.

efi 2013.06.15. 17:28:53

Gondolom az illetékes elvtársnak, miután kiszállt a légkondis Audiból és bevágódott a légkondis irodába, sikerült megállapítania, hogy 19 fokban minek rövid gatya/ rövid szoknya, ki kell őket rúgni.

rug82 2013.06.15. 17:34:53

@Pan Modry: Tanulj meg magyarul írni, te (nem annyira) látens gyökér! Tudod, a magyar nyelvben ékezetes betűk is vannak! (amúgy mi is az az "egszerre"?) Gondolom az alomban apád volt anyád is! :-)

Celtic 2013.06.15. 17:40:39

Valahogynem tunik viccesnek. Inkabb eroltetett. Bar lehet, hogy azert, mert a VDSzSz otlete, azt meg mindig is nem viccesnek, hanem eroltetettnek tartottam.

Anno mikor szemelykocsi-javitokent dolgoztam, nekem is szetmarta a sav a munkasnadragomat es levagtam az aljat, terdnadragnak. A fonoknek nem tetszett, holott meg veletlenul sem talalkoztam utassal. Ott is hagytam a MAV-ot.

250130 2013.06.15. 17:41:45

@rug82: téves, azt jelenti, hogy te egy kibaszott nagy buzi vagy, aki nem meri beismerni magának.
Amúgy bocs, ellentétben veled én nem vonzódom a saját nememhez, úgyhogy légszíves ne udvarolj többet, köszi :).

amper007 2013.06.15. 17:45:05

@rug82: El vagy tévedve.. vagy az összes skót buzi?.. Egynek mernéd a szemébe mondani ott törne ketté ahol a legvastagabb vagy..De a gazdád ezt adta parancsba ezért fizetnek.. Értem én , hogy nehéz manapság jól fizető irodai munkát kapni ahol csak trollkodni kell egész nap.

Kemencés Szittya Buci 2013.06.15. 17:46:46

@esefe:
Már megbocsáss a pórias és kispolgári, esetleg proletár szóhasználatomért, de egy fasz vagy. Pofázol itt polgári életmódról, miközben fingod sincs az egészről.
Tudod, a nagyon gazdag és polgári, kulturált Skandináviában, ha a köztisztviselő egy konferenciára estélyiben, vagy öltönyben megy el, akkor kiröhögik és megkérdezik, hogy ugyan hová készül. Ja, hogy ezt te nem is tudtad?
Lefogadom, hogy azok pofáznak itt dress code-ról, akik naphosszat egy légkondicionált irodában ülnek, hazafelé meg egy légkondicionált autóban szállíttatják magukat.
És persze, ha eltörlik a kötelező hosszúnadrág használatot, akkor holnaptól minden egyenruhás egy szál faszban fog dolgozni, okoska. Te tényleg ilyen hülye vagy?

Pan Modry 2013.06.15. 17:54:30

@rug82:
Kiskomam, iphone rol nem fogok a kedvedert ekezetekkel szarozni, ha meg egy egykarakteres elutesbol nem talalod ki a szot az csupan azt mutatja hogy mekkora egy kis retardalt vagy, egy igazi kis retardalt buzi, akinek felall a farka a miniszoknyas ferfi kalauzoktol.

pandaagi 2013.06.15. 18:05:36

"Our thinking is that one should look decent and proper when representing Arriva and the present uniforms do that. If the man only wants [to wear] a skirt then that is OK,"

Azert ez nem magyarorszag.... :))))

rug82 2013.06.15. 18:08:46

Na pá, buzik! (Pan Modry, amper 007, 250130)

Sajnos nincs több időm a szaros, agyonbaszott seggetekből jövő baromságokkal foglalkozni. (Aki(?) pedig nem képes ékezetekkel "szarozni" az ne ugasson bele magyar oldalakba - ajánlom neki a cigány és zsidrák oldalakat - oda való!!!!)!

pandaagi 2013.06.15. 18:14:12

@rug82: na, legalabb most mar tudjuk, mi vagy
De hogy buszke is vagy ra, az elkepeszto!

pandaagi 2013.06.15. 18:16:43

Es borzasztoan irigylem a skandinavokat...

DirtyHarry 2013.06.15. 18:42:07

Sok elfojtott harag... Szomorú egy életed lehet..

Amocsok 2013.06.15. 19:06:12

„…mert rendes nevelést kaptam…”
„Kivéve azokat, akik tahók, de azoknak a szar is jó, különben nem utaznának még midig vonaton.”
„Van aki rendes nevelést kapott.”
„Vagy akár lógó fasszal is kiszolgálhat, hiszen meleg van.
Nem. Ha nem is értitek sokan a polgári életmód miértjeit, nem.”
„Jobb kreténnek lenni, mint rózsaszín szoknyás buzinak!!! :-) „
„Jófejek? Mennyi az IQ-d kedvesem, ha neked ezek a jó fejek?
Persze parasztnak a paraszt tetszik, prolinak a proli. A jó ízlés meg pár évtizede kit is foglalkoztat néhány úriemberen kívül?”
„A polgári életmódnak vannak szabályai,…”

Ma is nagyon sokat tanultam jólneveltségből és polgári kúúúltúúúrából.

Amocsok 2013.06.15. 19:08:40

@rug82: Ne hagyd magad ecsém! Mutasd meg ennek a pórnépnek, mi a magyar virtus, meg a pógári neveltetés!

Amocsok 2013.06.15. 19:14:39

@pandaagi: Nem volt nagy cucc összescmittelni. :)

didyman 2013.06.15. 19:51:52

@rug82: Így van, téged balfasznak például :-D

Netuddki. 2013.06.15. 20:16:44

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Azt hitték a munkahelyen van a homokbüszkeség.menet, nem valók erre a munkára."

Esetleg van valami bajod azzal ha a kalauz búza?

hallari73 2013.06.15. 20:49:45

Tanulság: ne keverd össze Svédországot Magyarországgal.

Gyikarc 2013.06.15. 21:16:23

haha, kardinalis vitak, kardinalis kerdesekrol.

vannak olyan konnyed szellozo textiliak, amelyekbol a hosszu ruhazat is nyariasithato lenne, gondolom a kallerek a legolcsobb nylon cuccot viselik. persze, hogy lerohad a pocsuk. mondjuk ha nem egy otvaros pok testevel rendelkezne, hanem egy normalis ferfi testtel, akkor valoszinu izzadni sem izzadna annyira.

summazva, en megertem a bermuda elleneseket is, meg a hoguta elleneseket is egyarant.

a megoldas a megfelelo minosegi alapanyag, amire tuti nincs penz, de lehet arra igenyesseg is kellene, meg vigyazni is, meg normalis testet olteni...

bgp 2013.06.15. 21:23:55

@esefe: A te lábadra se kiváncsi senki, mégse tiltják meg, hogy rövidgatyában villants lábszőrt.
Valószínúleg nem exhibicionista emberek, csak szeretnék túlélni a hőséget.

Amocsok 2013.06.15. 22:02:33

@Gyikarc: "haha, kardinalis vitak, kardinalis kerdesekrol."
Rácuppantál te is, látom. :)
Szóval, ki van a faszom (ezt ma tanultam, polgáriul) a sok esztétától, akik mind kockahasú, jóvágású, snájdig úriemberek, kifogástalan neveltetéssel. Gondolom, ez neked is hiánytalanul, gyárilag adott. Naná! A zsidók, cigányok, büdös hajléktalanok, nyuggerek, tolvaj rokik után meg most következhetnek az ótvaros, izzadó póktestűek meg a szőrös lábúak. Mesélj, hogy megy az a testöltés normálisan!?

Amocsok 2013.06.15. 22:40:37

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Nagyon jól tudod, hogy nem a nemi identitásukat akarták a viselettel kifejezni (egyébként sem jellemző a melegekre a ruhacsere), akkor meg miért írkálsz te is hülyeségeket? De ha történetesen melegek is lennének, a MÁV szolgszab. tartalmaz ezzel kapcsolatban valamit? Vagy csak butáskodni támadt kedved?

besztercei 2013.06.16. 00:06:27

Ezek szerint aki a másik nem ruháját veszi fel, az homokos? Egy iskolai előadáson nőként öltönyben virítottam egy "kellemes" júniusi napon ~10 percig. Akkor jöttem rá, hogy ez mekkora szívás a férfiaknak és milyen jó nekünk nőknek, hogy vehetünk szoknyát is.
Figyelemfelkeltőnek jó volt a svédek akciója, hiszen rámutatott a szabályok fonákságára.

párnalárva 2013.06.16. 04:17:03

A magyar kalauzok csak azt a tényt hagyták figyelmen kívül hogy nem Svédországban vanna. Ott nagyon erős a szakszervezet ami megvédi a dolgozókat a visszaélésektől és nem lehet őket mondvacsinált okkal kirúgni. Sőt sokszor még okkal sem.
Ezzel szemben Mo.-n még csak okot sem kell szolgáltatni. Bármikor kirúghatnak bárkit ha úgy tetszik a munkaadónak.
Márpedig egy diktatórikus, korrupt országban ahol korrupt káderek ülnek az állami cégek élén nem nagyon szeretik a kritikus viselkedést. Nem gondolták át ezt a dolgot...

indapass90210 2013.06.17. 07:54:54

@esefe: "bár utcán férfi rövidnadrágban nem kicsit kérdéses, de az az ő dolguk"

Mocorog valami a naciban, ugye! Meglátod, egyből nem bírsz magaddal. Ami szerintem csak azért nem látszik, mert odalent is kispolgár vagy!

hower 2013.06.23. 07:31:07

@rug82: Te mekkora egy díszbarom vagy...